Hacking The Wild
The Black Bayou
Andy braves the Louisiana swamp, a deadly place packed with alligators, snakes, and dangerous predators. He rigs his bag of tech to escape back to civilisation.
Curse Of The Jungle
Andy tries to survive a remote tropical jungle in Hawaii. Making his electronic equipment work in this environment pushes his hacking skills to the limit.
Andy braves a remote forest in Alaska, a terrain that's rugged, wet, and cold. To make it back to civilization, he must use his tech to stay warm, stay dry, and stay alive.
Andy is stranded alone on an island in the Pacific Ocean, and with a tropical storm looming, he must use his tech to find food and stay alive.
Andy is stuck on a remote glacier in Alaska, a dangerous landscape almost completely devoid of life and resources. He will need to hack his tech gear to battle the snow and cold that makes this place so deadly.