Heroes Reborn
Odessa
After a terrorist attack in Texas left the city of Odessa devastated, those with extraordinary abilities were blamed and forced into hiding.
Noah Bennett and Quentin take on the Renautas Corporation, while Miko's plan to retrieve her sword lands her in trouble.