Hitler's Secret Sex Life
The theories and insights into the psychology of Adolf Hitler, featuring in-depth interviews with historians, psychologists, and sociologists.
X-Rated
Adolf Hitler had a depraved sex life that he tried to hide from the German public. He was said to constantly masturbate, to be a voyeur, and to have sadomasochistic sex with women.