In post-World War II Hollywood, aspiring actors and filmmakers will do almost anything to make their showbiz dreams come true.
Hooray for Hollywood
Aspiring actor Jack Castello accepts a job at a service station that pumps more than just gas.
Jack gets a leg up on a screen test. Camille experiences typecasting. Raymond pursues his directorial debut. Archi bonds with a smitten Roy.
Henry schemes at director George Cukor's star-studded party, leading Jack to a revelation about his wife, while Roy gets a private meeting with Dick.
Avis receives bombshell news about the studio; the actors prepare to audition for "Peg;" Archie faces a calamitous change to his screenplay.
Problems arise as "Meg" begins production; Ellen takes a chance with Dick. Henry offers to make a simmering scandal over Jack's past go away -- for a price.
Ernie lends a hand when "Meg" hits a budget snag; Henry interferes with the movie's final cut. Avis feels her control slipping.