How the Medici Shaped the Renaissance
Explore the dazzling trajectory of the Medici, where you'll trace the founding of the Medici dynasty, learn how the Medici commissioned iconic works of art and architecture, encounter towering Medici luminaries, and follow how the Medici ultimately became hereditary rulers.