I Picked Up a Celebrity On the Street
Contract worker Lee Yeon Seo (Kim Ga Eun) daydreams about teaching her manager a lesson but accidentally acts out her vengeful fantasy on the top Hallyu star, Kang Joon Hyuk (Sung Hoon) in a twist of events. Thinking she accidentally killed Joon Hyuk, Yeon Seo secretly takes Joon Hyuk to her house and prepares to get rid of the body! But Joon Hyuk is alive and thinks that he has been kidnapped by a psychopath! Seeing no other option, Yeon Seo keeps him hostage so that he doesn't turn her into the police. How long can she keep him hidden from the world, and can she ever convince him that she's not an evil person? "I Picked Up a Celebrity On the Street" is a 2018 Viki Original drama that was directed by Kwon Heok Chan.