I want to be brothers with you
Gao Yang (Xin Yun Lai), a high school student raised by his strict divorced father Gao Bin (Lu Fang Sheng), unexpectedly finds Ye Xiao Wen (Chen You Wei), an orphan, suddenly living in his house as a new "brother" until their university entrance exams. Initially resistant and frustrated by this sudden arrangement, Gao Yang struggles with Ye Xiao Wen's presence at his school. However, as they spend more time together, they gradually develop mutual respect, particularly when Gao Yang becomes Ye Xiao Wen's unofficial athletic coach. Their relationship evolves from initial conflict to a potential friendship, challenging their preconceived notions about each other. This is a 2022 Chinese drama series directed by Tian Yu.