The Little Girl Begins Her New Life
While helping run errands in town, Latina gets lost and goes on a small adventure of her own, while Dale frantically searches for her.
A job requires Dale to travel to the royal capital, which means he has to leave Latina at home.
Some unexpected news has Dale preparing to make the long trip back to his hometown, and Latina decides she wants to go with him.