Ilana Glazer: The Planet Is Burning
Ilana Glazer‘s debut standup special is trés lol, and turns out - she one funny b. Check out Ilana’s thoughts on partnership, being a successful stoner adult, Nazis, Diva Cups, and more. Hold on to your nuts cuz this hour proves how useless the patriarchy is. For Christ’s sake, The Planet Is Burning, and it’s time a short, queer, hairy New York Jew screams it in your face!