Iron Family
Unable to confide in her family about the cost of her eye surgery, Da-rim wishes upon scratch-off lotteries. But fate brings Gang-ju to her once more.
The family argues over Da-rim's surgery bill. Blaming herself, Da-rim drowns her sorrow with drinks but can't afford to pay. Gang-ju receives a call.