Jack Osbourne's Buried Bloodlines
Jack faces horrifying family history and serial killers from the beyond in an Antipodean paranormal investigation.
Jack Osbourne's search for his ancestors takes a chilling turn and leads him to eerie Willow Court Asylum; Jack and his team take on sinister forces and dark entities as their final challenge whilst trying to communicate with Jack's ancestors.