Jack Osbourne's Haunted Homecoming
Welders House
Jack returns from LA to his childhood home in the UK to try and unlock the secrets of terrifying, unexplained experiences he had there as a boy.
Jack continues his paranormal tour of Buckinghamshire, with a visit to a local theatre and an ancient pub, both rife with ghost sightings.
Jack hunts for ghosts at Missenden Abbey, the scene of regular school trips in his childhood and a hotbed of demonic activity.