Was pop star Britney right to blame her father for her controversial conservatorship? This series tells the story from both perspectives. It looks at Jamie's side for the first time and hears Britney's story with rarely seen first-person accounts.
Jamie's Story
Jamie has been blamed by his daughter for a controversial conservatorship lasting 13 years. Was he wrong to run her affairs for so long? For the first time this episode tells the story of the conservatorship from Jamie’s perspective. Was he right?
Britney's Story
Britney speaks out about the conservatorship. In rarely heard recordings, she reveals how her life was strictly controlled. The episode tells the story from Britney’s perspective. Is she right to blame her father, and was he wrong to confine her?