JINSEI - Life Consulting
Advice
Yuki Akamatsu has been assigned to manage a column of his high school's second newspaper. He meets his three expert panellists, and together they field questions from the students.
Self-Reflection
The panel fields questions about fortune-telling, how to reconcile with a friend after a fight, what to do when a friend becomes more popular, and etiquette on buying a gift for a friend.
Rino learns to ride a bike. The first newspaper club president wants to sabotage the second newspaper club by publishing a copycat column. Fumi stands up to her grandfather.
The advice column's submission box is set on fire. The panel needs to find out who the culprit is, and Ikumi knows just who can help them. Meanwhile, the panellists answer questions they find around town.