King & Maxwell
They disagree on almost every issue, personal and otherwise,but one thing they see eye to eye on is doing whatever it takes to nail the bad guys. Former Secret Service agents Sean King and Michelle Maxwell used to protect politicians, but now they combine their unique skills - not to mention razor-sharp chemistry - to investigate criminals in and around Washington, DC. Maxwell, a former elite athlete, uses her brains, beauty and Beltway connections to get a leg up on suspects and conventional law enforcement, and with a new law degree added to his resume, King is able to navigate the system in ways other private eyes only dream of. Author David Baldacci developed the King and Maxwell characters in a series of best-selling books.
Sean King and Michelle Maxwell are former Secret Service agents turned private investigators; when Sean's friend is murdered, Sean decides to represent an accused serial killer in hopes of discovering what happened to his friend.
Michelle is questioned after an assassination attempt on a diplomat she was once assigned to protect; Sean steps in as Michelle's lawyer.
FBI Agent Carter is suspended after assaulting an officer; King and Maxwell investigate the assault; Sean reveals more about his past as a Secret Service agent.
King and Maxwell team up with the FBI to find an abducted boy; Sean's past interferes with his search for the boy.
The son of one of Sean's old associates commits suicide and suspicions arise regarding his death; King and Maxwell's investigation leads to a case in which the killer targets the family members of former Secret Service agents.
A congressman hires King and Maxwell to discover the identity of a tabloid blogger; the target of King and Maxwell's investigation is murdered.