Kingdom of the White Wolf
Ronan Donovan, our expert guide and National Geographic photographer, takes the audience on an intimate exploration of the Arctic during the endless day of the summer months, giving insight to the unexpected abundance of the 'Garden of the Arctic' in Wolf Valley as he attempts to embed with a wolf family pack.
The Search
Photographer Ronan Donovan arrives in the Arctic to document a pack of white wolves.