Leepu & Pitbull
Master mechanic Steve PitBull and world renowned Bangladeshi car designer Leepu attempt to transform a beat up 1981 Camaro into an affordable one-of-a-kind custom car.
Wild Ride
Leepu and PitBull get just four weeks to turn a rusty 1972 Ford Ranchero into a show-stopping custom car for the prestigious New York Auto Show.
Leepu and PitBull transform a Japanese junker into a show-stopping American muscle car without breaking the bank in the process. Designer Leepu discovers inspiration in an unlikely place.
A customer brings in his wife's pride and joy, a 2002 Mustang GT convertible, without telling her. Leepu designs what he thinks will be the Mustang of the future, and Pitbull tries his hand at bartering.
Leepu and PitBull acquire their first drag car customisation, PitBull's buddy hires them to transform a beat up '87 Oldsmobile Cutlass into a high-performance racer. PitBull is sidetracked when he is challenged to a boat race.