LEGO City Adventures
Billy the Bug
Freya McCloud, the fire chief, presents a defective propeller cap to her nephew for his birthday that takes him flying over the city. As McCloud and her team attempt to rescue him, Billy is having fun without realising the danger.
Police captain Tom Bennett gets a call that his wife has gone into labour, but he begins to panic as the baby is early.