Life Lessons with Uramichi Oniisan
Being an adult is hard, and for 31-year-old Uramichi Omota, that depressing truth weighs on him; while on TV, he's an upbeat exercise instructor for a children's show, but sometimes he can't keep his sardonic comments to himself.
Uramichi-oniisan
Uramichi Omota is a gymnast oniisan in the children's show "Together With Maman"; one day, one of the kids asks him why he isn't married and has no children even though he's older than her dad.
Senpai and Kouhai
Another day at "Together With Maman"; Uramichi doesn't like the facilitator character in the show's new segment.
Director Derekida wants the cast members of "Together with Maman" to perform on the beach for the music video for a song titled "Long, Hot Summer."
"Together With Maman" is holding a concert; Iketeru and Utano have something in mind as to what they want to do once the concert is over.