Little Birds
Heiress Lucy Savage arrives in Tangier in 1955 - one of the last outposts of colonial decadence, and a culture shock in more ways than one.
Lucy gets herself an invitation to an exclusive wrap party, which she attends with Adham. Later, she is invited to lunch with the Secretary without her husband.