Ten of Nigeria's top tier comedic talent compete against each other for a charitible prize.
Ashawo
Basketmouth welcomes the comedians. One comedian takes the stage for a gospel music rendition followed by an unexpected twerking contest.
Basketmouth's place is getting more and more crowded and the comedians are trying crazier and crazier things to make even more people laugh. Acapella sets out to be a photographer and put smiles on people's faces.