Love & Hip Hop: Atlanta
The 'A' List
Stevie J presents Mimi with a new home, and Scrappy tells Erica that he has doubts about their relationship.
Joseline is faced with making the toughest decision of her life. Mimi finds Stevie waiting on her doorstep with a surprising confession. Scrappy checks Stevie for disrespecting Erica at K. Michelle's showcase and all hell breaks loose.
Mimi takes a big step in her relationship with Stevie J. Scrappy has a health scare that has an emotional affect on his future with Erica and Michelle finally confronts Karlie.
Stevie checks Joseline for being out of line. Rasheeda is fed up with Kirk's management and seeks advice from a competing manager. Joseline and Mimi sit down and address their issues.