Love in Flames of War
In the early 20th Century, as the Republic of China struggles against Imperial Japanese threats, Xiao Bei Chen (Shawn Dou), a once-hotheaded teenager, develops feelings for Lin Hang Jing (Chen Du Ling), a resilient girl living with his family. Before being sent to military academy, he secures a promise to marry her upon his return. Five years later, Bei Chen discovers Lin Hang Jing is now engaged to Mu Zi Zheng (Yuan Hao). Transformed from an impetuous youth to a determined young man, Bei Chen remains committed to winning her heart. Their personal drama unfolds against the backdrop of the Second Sino-Japanese War, where their choices will not only determine their own futures but potentially impact thousands of lives. This is a 2022 Chinese historical drama series directed by Chung Shu Kai.