Love
Well-mannered Gus and rebellious Mickey both navigate the ups and down of modern romance.
It Begins
While each recovering from equally nasty breakups, Mickey causes a scene at church and Gus stumbles into a confusing sexual encounter.
After Gus steps in to help Mickey out of a jam, the two end up on a bizarre odyssey through the streets of Los Angeles.
Gus faces a make-or-break situation at work as Mickey navigates a dicey new dynamic with her boss.
Mickey invites Gus to a party, but she ends up face-to-face with mistakes from her past.
Mickey tries to get her life back on track and Gus takes his date with Bertie to hilarious extremes.
A newly confident Gus turns heads on set as a disturbing day at the radio station leaves Mickey feeling reckless.