MacGruber
MacGruber, with the help of his trusted companions Vicki St. Elmo and Dixon Piper, tangles with his mortal foe Brigadier Commander Enos Queeth over the fate of the world.
A Good Day to Die
After serving eleven years in prison for the murder of his former nemesis, MacGruber is recruited by General Fasoose for one last suicide mission.
The Hungry Lion
Captured by his mortal enemy, Brigadier Commander Enos Queeth, MacGruber must make an escape or be tortured at the hands of Constantine Bach; Vicki St. Elmo mourns the loss of her former mentor and lover.
MacGruber and the gang race to retrieve the deadly chemical weapon "Brimstone" before the bad guys can get their hands on it.
MacGruber and the gang hatch a daring plan to go undercover at a gala in Miami to stop Queeth from synthesizing "Brimstone."
Vicki almost gets "Brimstone" out of the hands of the scientist, Irina Poliskya, but MacGruber gets in the way; a tip from Fasoose sends Mac to Enos Queeth's compound alone for one last chance at revenge.
With the team in shambles, MacGruber attacks Queeth's massive compound to get revenge; Mac needs to use every trick in the book to survive.