Mahou Shoujo? Naria Girls
Urara, Hanabi, and Inaho have decided to become popular anime characters! To make a show that both children and adults will love, they pick for their theme "Magical Girls"! Will they be able to successfully broadcast a 1 season magical girl anime and become popular characters?