Minnie's Bow-Toons: Pet Hotel
Minnie and Daisy embark on new adventures as they open their latest enterprise, a Pet Hotel! This paws-itively fabulous getaway is the perfect place for pets to be pampered, play, and have fun while their owners are away. From spa days to agility courses, themed parties to treat tastings, there’s always something exciting happening. With Clarabelle and Cuckoo-Loca lending a hand, and playful pets keeping things lively, hijinks abound. Along the way, they’re joined by old friends and new — because the more, the merrier.
Happy Barkday
Minnie and Daisy want to throw the perfect birthday party for puppy, Cream Puff, but their doggie-treat, decorating machine goes bananas.
Puppy Pool Party
When a new hotel guest is too scared of water to join in on the Pet Hotel puppy pool party, Minnie and Daisy pull out all the stops to help her take part in the fun.
Minnie and Daisy scramble to keep a bouncing baby goat from destroying the hotel.
The girls try to impress a potential guest by promising the Pet Hotel has yoga classes — then wind up trying to run one without knowing any yoga moves.
Millie & Melody help Minnie and Daisy see that it’s easier to keep up with all the pets at the Pet Hotel when you’re riding a scooter — the problem is, the pets want to ride, too.
The girls try to pamper a fancy pooch in the hotel spa, but the pup just wants to have fun.