Money and Violence
Kane grows up protected by his older brother, but when his brother dies, Kane must fend for himself.
Kane gets pushed to his breaking point; the tables turn on Rafe. Miz collects on an old debt.
The Yardies want revenge for their fallen friend. Miz brings Shane into the fold for the next job, and Rafe makes a very tough decision.
The Yardies' tempers start to run high. Everybody hits Eastern Parkway for the Labour Day parade.
Kane learns a valuable lesson on his first job with Rafe. Jessica bumps into Shay for the first time since moving to Brooklyn, and the Yardies find their man through an unexpected source.