Ms. Cupid in Love
As a ten-thousand-year-old immortal, Bo Yan (Cao Yu Chen) is demoted to the mortal realm after accidentally disrupting several marriages. Falling from the heavens, he encounters Shangguan Ya (Tian Xi Wei), a clever matchmaking business owner. Despite their initial uncertainty about each other, they discover a shared mission to save marriages from chaos. As they work together, Bo Yan and Shangguan Ya develop unexpected feelings, challenging the boundaries between an immortal and a human. Their growing connection raises the question of whether true love can transcend supernatural limitations. "Ms. Cupid in Love" is a 2022 Chinese fantasy romance drama directed by Cheng Feng.