When the Israeli team arrives, things escalate. Oren, together with Maria, follows a hot lead and they make a discovery.
The play is in danger of being cancelled if Kresnik is not found. Maria's affair with her informant is exposed. She is suspended from duty.
An attack is prevented at the last moment. During the game, Maria finds out that something is wrong and a race against time begins.
A dramatic hostage situation unfolds before the eyes of the world. Maria and Oren must cooperate if they want to save the hostages.