My 600lb Life: One Ton Family
Siblings Clarence, Roshanda and Brandie Perrio battle obesity. They head to Houston to meet Dr. Nowzaradan, with the hopes of losing weight. With the siblings at different stages of their weight loss journeys, can they break bad habits?