My Five Wives
Brady Williams and his five wives demonstrate their love and commitment towards each other, and work their way through the challenges of a polygamous life.
Brady and Rhonda go to visit Brady's dad. But back at home the wives suspect the trip is an excuse for them to check out real estate.
Brady goes into overprotective dad mode when he learns that one of his teenage daughters wants to start dating.