My Heroic Husband 2
Husband and wife Ning Yi and Su Tan Er travel to Lin An to take over the family business, but their plans rapidly become undone when the city is hit by an earthquake and the couple gets separated in the aftermath. Taking advantage of the chaos caused by the earthquake, Lou Shu Wan, Tan Er's frenemy, commands her army of bandits to take over the city and kidnaps Ning Yi. With the citizens of Lin An's livelihoods on the line, will Ning Yi and Tan Er find a way to reunite and reverse the situation? This 2024 Chinese animation, directed by Hao Chao and adapted from a novel by Fen Nu De Xiang Jiao, follows the events of the first season.