My Lawyer, Mr. Jo 2: Crime and Punishment
Jo Deul-Ho, a prosecutor from a financially poor background, becomes a whistle-blower after exposing corrupt activities at his workplace. After losing everything, he decides to start afresh and work towards becoming a lawyer.