My School President
Gun (Fourth Nattawat Jirochtikul) heads his high school music club, but his bitterest rival Tinn (Gemini Norawit Titicharoenrak), the principal’s son, wants to abolish several “useless” after-school clubs… including the music club! Desperate to save his club, Gun decides to run for student council president. When he loses to Tinn, it looks like his hopes of keeping the club alive are in tatters. But there’s a twist: Tinn has a secret crush on Gun. Can Tinn and Gun find true love and save the music club in the process? This 2022 Thai BL drama series was directed by Au Kornprom Niyomsil.