Following the rise of the Guadalajara Cartel as an American DEA agent learns the danger of targeting narcos in Mexico.
When the army pillages Sinaloa, an ambitious cannabis farmer pitches a plan to build a drug empire in Guadalajara. A young DEA agent transfers to Mexico.