Nice To Meet You
Gao Jie (Janice Man) is an aspiring jewelry designer who dreams of finding success amidst the diminishing jewelry business in China. Determined to create the best designs, she travels to Southeast Asia to find inspiration. While away, she runs into the handsome heir to a jewelry business, Yu Zhi (Zhang Ming En). It's love at first sight for this perfect gem of a couple but fate seems to have other plans. Separated out of desperation, this pair of wandering souls is forced to part, possibly forever.. Reunited back in China, love is given the chance to grow, but will it ever have a chance to shine when the pressure of family seems determined to crush this rare gem? "Nice to Meet You" is a 2019 Chinese drama related to "Because of Meeting You."