North Sea Connection
The Catch
Ciara Kenny wakes at dawn and has no idea the day will change her life. Ciara's brother Aidan and his wife, Adamma, prepare for an important visit from their adoption Social Worker and Aidan's pre-occupied with his new fish processing business.