NYC Epicenters 9/11 -> 2021 1/2
As the COVID-19 pandemic ravages New York, Spike Lee shines a light on the city's racial justice activists amid rising police violence.
Spike Lee hears from New York lawmakers who were at the Capitol on January 6; a Queens nurse becomes the U.S.'s first COVID vaccine recipient.
Spike Lee explores the attacks of 9/11, hearing from survivors, frontline workers, and boat captains who launched a historic maritime rescue.
A range of interviewees reflect on 9/11, the ongoing hardships they've faced, and the city's determination to emerge stronger than ever.