Pensacola: Wings of Gold
A pilot who disappears with a secret device may be a militia member. Meanwhile, Kelly's estranged daughter turns up.
When an ambassador is suspected of holding stolen plutonium, a Marine captain who carries emotional baggage is called in to help.