Photo People in Paris
Can you learn photography and then take on Fashion’s biggest event? Actor/singer Kim Jaejoong and several other Korean celebrities learn the basics of photography from famous photographer Katie Kim (KT Kim). Other cast members include Samuel from “Produce 101 S2,” actors Jung Hye Sung, Lee Joon Hyuk and Nam Kyung, comedian Jo Se Ho, model Shim So Young, and hairstylist Gunhee. After a few months of photography lessons, the celebrities put their new skills to the test by serving as fashion photographers during Paris Fashion Week 2017! “Photo People in Paris” is a 2017 South Korean reality show. It is followed by the second season “Photo People in Tokyo” (2018).