Q: Into The Storm
A three-year investigation chronicles the evolution of "Q" in real time, with access to key players.
Calm Before the Storm
Cullen Hoback sets out to demystify the origins of QAnon, understand its mechanics, and search for clues that could identify Q; he gains unprecedented access to its earliest promoters, who reveal a suspicious shift in Q's behaviour.
Do You Believe in Coincidences?
Cullen travels to Manila to meet the secretive team behind 8chan, the site where Q posts.
An anonymous insider gives Cullen a tip suggesting 8chan may have ties to Trump's inner circle.
Jim goes before Congress for a hearing on hate speech; Cullen chases a lead that indicates Steve Bannon might be involved with Q.
The rivalry between Fred and the Watkins intensifies; 8chan is relaunched as 8kun, and Q re-emerges after months of being offline; back in Manila, Jim slaps Fred with a lawsuit, forcing him to plan a great escape.
Cullen reveals the forces behind Q as conspiracies fuelled by QAnon culminate in the siege of the U.S Capitol.