Rebecca Zahau: An ID Murder Mystery
Rebecca Zahau and Max Shacknai both die under mysterious circumstances at the same apartment block. Their families begin to search for answers and come to startling conclusions.
When Rebecca Zahau and Max Shacknai both die in mysterious circumstances at the same mansion, their families search for answers – and the truth.