Reign of the Seven Spellblades
New first-years have arrived at Kimberly Magic Academy. Among them are a skilled and studious boy, Oliver, and a headstrong samurai girl, Nanao. But this picturesque school is filled with endless danger. Can these wizards make it to graduation alive?!