Say Yes to the Dress America
America: Oh My God Welcome To My Home
Randy is in Georgia to surprise Katie with an invitation to Kleinfeld for her dress, and to represent her state in an epic wedding in NYC!
Randy is in Texas to surprise bride Helicia with a VIP invitation to Kleinfeld for her dream dress and to represent her state in an epic wedding in NYC!