Say Yes to the Dress: Arabia
Bride-to-be, Eugenia brings her three sons along with her to the shop so they can help her choose the right dress. Plus, Claire hopes to find a bohemian style dress for her beach wedding.
Makenzie needs to pick out two perfect dresses for her Indian and American weddings. The team get creative to help Deepika find a dress on a tiny budget.