Say Yes to the Dress: Bridesmaids
Not only does a bride have the stress of saying yes to her dress, but she has the unenviable task of satisfying the sartorial expectations of her bridesmaids. The drama that ensues when making sure bridesmaids - often a diverse, demanding and difficult-to-please group - are happy with their dresses is what this `Say Yes to the Dress' franchise instalment is about. It goes behind the scenes at Atlanta's Bridals by Lori, where a new group of outspoken consultants deal with a plethora of style disagreements among bridal parties, potentially turning a fantasy wedding into a worst nightmare.