Say Yes to the Vegas Dress
Royal dress designer David Emanuel is packing his bags and heading to Sin City to help spontaneous and impulsive British brides. David and his brides must find the perfect gown for their fast but fairytale Vegas weddings.
Suitably Sozzled
Cervena has 48 hours to find a dress for her second wedding. Ella met her groom on a drunken night and now wants a luxe wedding but there is a risk of her entourage spoiling the big day.
Amy and Nathaniel are getting wed in a theatrical Vegas venue, so David looks for show-stopping outfits. Also, bride Mary Jane is having a very macho hen party.