Scary Tales Of New York
The Model And The Maniac
The Model and the Maniac: The prime suspect of a gruesome triple homicide, wax sculptor Robert Irwin sold his story to finance his defence and escape the death penalty.
Double Indemnity: With a double indemnity insurance policy on her husband's life and a lover as an accomplice, what can go wrong with Ruthie Brown's plan to stage a murder?
The Lonely Hearts Killers: Despicable duo Raymond Fernandez and Martha Beck team up to con lonely women across the nation, posing as siblings to rob them of their riches.
Haircut for a Mob Boss: Umberto 'Albert' Anastasia, once the chief of the notorious 'Murder Incorporated' crime firm, winds up the target of a mob hit in a barber shop chair.