Scrubbing In
The nurses grow increasingly annoyed with Chris as they spend a day on Catalina Island together.
Heather spends more time with Adrian despite her engagement to Dalton, and Chris finds himself growing further apart from the group.
Chris starts dating a co-worker and a confrontation between Tyrice and the others gets out of hand.